Kako bookirati više u kriznim vremenima? Savjeti za iznajmljivače

Zajedno možemo pobijediti i ovu virus sezonu! #BudimoOdgovorni Donosimo vam #5 detaljnih savjeta za bolju vidljivost na internetu, važne dokumente, upute i prijedloge! Usljed pandemije virusa Covid-19, donosimo vam savjete koji vam mogu pomoci da se što uspješnije nosite sa posljedicama pandemije koja direktno utjece na cijeli svijet, a Makarska Rivijera nije iznimka. Kao jedno od najpoželjnijih ljetnih destinacija, Makarska Rivijera i njeni srdacni domacini su nadaleko poznatiu, a ovoga ljeta trebamo biti posebno obzirni i paziti na više od same gostoljubljivosti.


Podsjecamo Vas i da sve recentnte informacije o putovanjima (na engleskom jeziku) možete pronaci ovdje, a pozivamo Vas da nam se prikljucite u digitalnoj promociji Makarske Rivijere i na društvenim mrežama! Oznacite svoje fotografije sa #HomelandOfSummer i #MakarskaRiviera i pokažite ono najbolje od najljepšeg dijela Jadrana!


Vodimo Vas i kroz druge važne dokumente koji ce olakšati poslovanje u ovom nesigurnom vremenu! Dok ne stignu dodatne upute od Hrvatske turisticke zajednice, koristite upitnik koji je ustupila TZ Malog Lošinja, preko portala Best Of Brac, za prikupljanje informacija u slucaju sumnje na COVID-19 kod gosta, dostupan na 9 jezika.


VAŽNI DOKUMENTI:


Savjete i informacije prikupljali smo iz razlicitih relevantnih izvora, turistickih i marketinških portala (Best of Brac), kao i booking portala, kako bi vam prenijeli važne i konkretne prijedloge. Za više informacija ili pomoc (primjerice pri izradi plana promocije na društvenim mrežama), stojimo vam na raspolaganju.


Savjeti koje donosimo u nastavku temeljimo na istraživanjima promocije turistickog sektora u kriznim situacijama, a s posebnim naglaskom na COVID-19 i aktivnosti koje možete poduzeti kako bi se vaš gost osjecao sigurnije u vašem objektu, ali i pri samoj odluci o bukiranju. Možda ce vam se neki savjeti ciniti ociti ili pretjerani, važno je da ih gledate iz perspektive (novog) posjetitelja.


#1 AKTIVNOSTI NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

Svi želimo ostati povezani sa prijateljima i svijetom, stoga je kljucno da pojacate svoje promotivne aktivnosti na društvenim mrežama. U ovo vrijeme, kada vecinu vremena provodimo u svojim domovima, koncentracija nam je usmjerena na internet sadržaj, posebno onaj koji nas vodi na neka draga mjesta i medu drage ljude, stoga pojacajte svoje aktivnosti na društvenim mrežama - tako cete biti bliže svojim gostima, a oni ce to zapamtiti!



#2 ISKUSTVO JE VAŽNIJE OD LOKACIJE

Nakon duže izoliranosti u zatvorenom prostoru, turisti (posebno oni koji posjecuju Makarsku Rivijeru) žele uživati u aktivnostima kao što su biciklizam, pješacenje, jedrenje, istraživanje destinacije - dopunite svoje profile informacijama o takvoj ponudi, kupite nekoliko bicikala, kanua, ili možda imate bolju ideju... sukladno mogucnostima. Aktivni turizam na Makarskoj Rivijeri vec godinama privlaci sve više i više entuzijasta, a vi najbolje poznate sve mogucnosti ovog dijela Jadrana, Biokova i zabiokovlja. Povežite se sa agencijama, zajedno možemo više! Kontaktirajte ih i opremite svoje apartmane njihovim flyerima, ili ih uputite na našu besplatnu mobilnu aplikaciju All in Makarska Riviera, mogucnost bezkontaktnog bookiranja izleta i dodatne informacije takoder podižu razinu sigurnosti.


Makarska Rivijera je savršena destinacija za sve zaljubljenike u biciklizam

#3 RAZMIŠLJANJE TURISTA SE MIJENJA

Naši dragi gosti, posjetitelji Makarske Rivijere, se sada posebno brinu i za osobno zdravlje (pripremite dezinfekcijska sredstva), strah ih je otežanosti povratka s putovanja (informirajte o nacinu dolaska/odlaska), imaju smanjeni budžet za putovanje (ponudite last minute popuste), žele fleksibilnije placanje i otkaz rezervacije (prilagodite uvjete otkazivanja). Takoder, neki od njih su starije životne dobi ili ljudi sa poteškocama i bolestima, budite na usluzi više nego ikada (ako je to uopce moguce..).


#4 PORUKE I POZIVI

Pošaljite jasnu poruku: Makarska Rivijera je sigurna za turiste! Brojke oboljelih su jako male, pandemija je opasna ali nema zapažene rezultate protiv naših ljekovitih biokovskih trava, bora i mora! Naravno, ovaj tekst ne bismo ni pisali da ne smatramo da treba biti na oprezu i poštivati sve mjere, ali cinjenicno stanje na Makarskoj Rivijeri, u odnosu na druge destinacije, je odlicno! Jasno prezentirajte informacije o epidemiološkom stanju. Ne potencirajte nepoznato, vec se fokusirajte na to što Hrvatska, Srednja Dalmacija i Makarska Rivijera, a posebno vi kao iznajmljivac, cinite za sigurnost posjetitelja. Makarska, Tucepi, Brela, Baska Voda, cijela Makarska Rivijera je sigurna za turiste, posebno za one koji su svjesni novonastale situacije i koji su odgovorni prema sebi i drugima! Osim toga, iskorisite "poziv" i pozovite svoje goste na aktivnosti u prirodi, pokažite im mjesta koje još nisu otkrili, a tamo ce se osjecati sigurno i opušteno! Ako vaši gosti traže dodatna objašnjenja i imaju pitanja, potrudite se pružiti im sve informacije, a redovno ažurirane informacije možete pronaci ovdje.



Ne postoji povijesni presedan za ono kroz što turisticka industrija trenutno prolazi. Neki tvrde da je upravo zato ovo odlicna prilika da se industrija reinventira. Možda cete imati neobicne upite, a to može biti i "nocenje na jednu ili dvije noci".


#5 KAKO BOOKIRATI VIŠE?

To je jedno od prvih pitanja koje nam postavljaju naši klijenti, a odgovor je uvijek drugaciji. Makarska Rivijera nudi smještaj najviše kvalitete, ali i za one nižeg budgeta. Pravilno se pozicionirajte! Prepoznajte svoju nišu, usmjerite se na jedan fokus. Selektivni turizam je, pokazalo se i ranije, najplodnije tlo za revitalizaciju turizma. Uslijed novonastale situacije, sve je jasnije da je upravo selektivni turizam najodrživiji oblik usluge. Za koju god se nišu odlucili, savjetujemo Vam da pratite ove savjete:

  • PRILAGODITE komunikaciju na društvenim mrežama

  • OSVJEŽITE fotografije na booking profilima

  • NADOPUNITE i prilagodite opis i popratne tekstove

  • REDEFINIRAJTE uvjete otkazivanja rezervacija

  • PONUDITE first minute i last minute opcije

  • NE SMANJUJTE cijene, vec širite ponudu

Osim ovih osnovnih postavki, koje je važno s vremena na vrijeme ažurirati, takoder se možete poigrati i sa vizualima, tj. fotografijama svoga apartmana ili kuce. Možete dodati posebne elemente, intuitivne ikone ili druga graficka rješenja koja ce istaknuti vaš profil. Imate vremena i za nauciti nove vještine, a ako trebate dodatnu pomoc oko grafickih rješenja, fotografija, snimanja, on line komunikacija ili izrade web stranice, slobodno nas kontaktirajte bez obaveze. Možda jedan od prvih koraka može biti da se oglasite i na ovim stranicama! Više o mogucnostima suradnje i marketinga, pogledajte ovdje.


Istražite i ostale platforme i mogucnosti oglašavanja, Booking je samo jedna u nizu i nije najbolja :)
Booking i AirBnb su sigurno najvece platforme, ali pregledajte i alternativne servise, evo nekoliko najbolje ocijenjenih:

Expedia

Trip.Com

LockTrip


  • FOTOGRAFIJE NA PROFILIMA vašeg objekata neka budu uredne, važno je stvoriti osjecaj sigurnosti i cistoce, a to cete najlakše uciniti bijelom bojom i minimalistickim uredenjem scene. Uklonite višak dekoracija, koristite svijetle plahte kod fotografija sobe. Nije potrebno da sve bude kao "apoteka", ali imajte na umu da su svježina i cistoca i u normalnim uvjetima jedne od najpoželjnijih osobina nekog smještaja.


  • PRILAGODITE OPISE vašeg smještajnog objekta, nadopunite tekst sa dodatnim informacijama kao što su: wifi internet, besplatan parking, dvorište koje je sigurno za djecu i ljubimce... Udaljenost objekta od prekrasnog makarskog mora je gostima bitna informacija, ali nije od krucijalne važnosti

JESTE LI ZNALI?

Prema nedavnim anketama koje su proveli veliki booking servisi, gostima je, kod donošenja odluke o rezervaciji, lokacija sve manje važna . Urednost, uslužnost domacina i dodatni sadržaj dijele prvo mjesto u donošenju odluke, nakon cega slijede prostranost, parking i povezivost sa obližnjim sadržajima (što ne znaci nužno i sama lokacija). Primjerice, jedan smještajni objekat koji se nalazi 10-ak kilometara udaljen od mora i 5km od grada Makarske, centra Makarske Rivijere, ima odlicnu povezivost sa imotskim jezerima, Splitom, pa i Dubrovnikom - što nekim gostima znaci više od lokalne pozicije. Takvi gosti su više raspoloženi za aktivnije izlete, i oni cesto ostaju duže.


  • IZGRADITE SVOJ BRAND i pronadite svog idealnog gosta. Pokušajte razmišljati izvan kutije. Makarska Rivijera, samo u hotelskom smještaju raspolaže sa više od 10 000 smještajnih jedinica i vecina njih se bitno ne razlikuju u samoj usluzi, ali su brendirani na poseban nacin. Tako odredene hotelske kuce, na primjer, nude "smještaj samo za odrasle". Pogledajte kako to izgleda u režiji TUI Blue. Ako volite vožnju biciklom, razmislite o tome kako svoj hobi pretvoriti u posao. Kažu da tada ni jedan dan necete morati raditi! Nije loša ideja, zar ne? Možete kompletnu uslugu smještaja, ili dio smještaja ponuditi baš biciklistima, profesionalcima, klubovima ili avanturistima. Takoder, možete se jednostavno povezati i sa specijaliziranim agencijama, a svoj apartman opremiti osnovnom biciklistickom opremom. Makarska Rivijera je jedna od omiljenih biciklistickih trasa, pa se s razlogom i Cro Race, najljepša sportska razglednica Hrvatske, vozi kroz naše primorje i Park Prirode Biokovo. Prošle godine, 3. etapa ove biciklisticke utrke je prolazila kroz Tucepi, Brela, Bašku Vodu, Podgoru i Makarsku.

  • FLEKSIBILNE REZERVACIJE I OTKAZIVANJA su u ovim kriznim vremenima posebno važna stavka! Preporucamo Vam da ponudite first minute ili last minute opcije rezerviranja za duži boravak. Manje od 50% domacina nudi dvotjedne ili mjesecne popuste, a oni koji ih nude - najcešce dobivaju i više dužih rezervacija. Jasno je da otkazivanje rezervacije boli i da svi žele što manje takvih situacija, ali kada omogucite potencijalnim gostima duže vrijeme za odluku, oni se osjecaju sigurnije i finalno lakše zakljuce "kupovinu". Dobar primjer su webshopovi, gdje imate opcije besplatnog povrata robe ili otkazivanja kupnje. Tada cete se i lakse odluciti za kupovinu.

  • PREZENTIRAJTE I DESTINACIJU, EVENTE, KONCERTE i pozovite svoje goste da vam se pridruže na nekom zanimljivom dogadanju! Vecina domacina ne koristi newslettere, ali e-mail komunikacija sa poznatim "mušterijama" je itekako dobar nacin održavanja odnosa. Sjetite se koliko puta ste se zbog neke promocije omiljene robne marke, koju ste dobili na svoj e-mail, odlucili za kupnju. Popusti, akcija, posebne ponude... sve to služi prije svega za "osvježavanje pamcenja", a s tim raste i brand awareness! Osim e-mail komunikacije, linkove, fotografije, videa i tekstove možete podijeliti i na svojim web stranicama, ili stranicama društvenih mreža!


...

Nadamo se da ce Vam ove informacije biti korisne, da cete ih iskoristiti na obostrano zadovoljstvo, svoje i svojih gostiju! Za dodatna pitanja i mogucnost suradnje, stojimo vam na raspolaganju, a možete nas kontaktirati na info@makarska-riviera.hr ili putem naših društvenih mreža. Pratite nas na facebook-u i instagram-u!


Koristite naš hashtag #HomelandOfSummer i oznacite nas na svojim fotografijama, podijelimo zajedno pricu o Makarskoj Rivijeri!

Oglasite se na našoj digitalnoj platformi! info@makarska-riviera.hr



  • Facebook
  • Instagram
  • YouTube
Android-Icon-Makarska-Riviera.png
iOS-Makarska-Riviera.png

Join Our Mailing List

© 2020 by All in Makarska Riviera